Osnovna šola Šmartno pri Slovenj Gradcu z navdušenjem pozdravlja izid priročnika Strpnost je kul avtoric Ajde Bezenšek, dr. Pascale Emily Pečnik in Katje Kandolf. Namenjen je strokovnim delavcem v vzgoji, izobraževanju in socialnem varstvu ter prinaša nove dragocene vsebine za spodbujanje strpnosti in razumevanja.

Z velikim veseljem smo se priključili projektu o strpnosti.Po navodilih, podanih na izobraževanju Društva Eksena za strpne odnose, ki je temeljilo na zasnovi priročnika Strpnost je kul, smo skupaj z učenci ustvarili dramsko igro Dinozaver Tiko in veliki zob. Poleg tega smo s pridobljenim znanjem vodja Ivica Kovač Fijavž ter sodelavci Marko Laznik, Lidija Mlinšek in Katarina Kotnik posneli edukativno dramsko igro, zasnovano na lastni izkušnji, z naslovom Ta pjesneta čjka j. Igra je bila odlično sprejeta, učencem pa je omogočila, da na ustvarjalen način izrazijo in se naučijo pomena strpnosti. Na natečaju Strpnost je kul smo za ta prispevek prejeli 1. nagrado.

Zahvaljujemo se naši sodelavki Ivici Kovač Fijavž (Ivi Kovač) za njeno dolgoletno predanost pri izboljševanju odnosov v razredu ter za izjemno in navdihujočo predstavitev uporabe priročnika Strpnost je kul v praksi. Poleg tega je učiteljica Ivica Kovač Fijavž v priročniku prispevala tudi svojo strokovno recenzijo. V njej je zapisala naslednje: “Delo z učenci je proces, ki zahteva potrpežljivost in predanost, vendar se trud dolgoročno odraža v strpnejših in bolj ljubečih odnosih – tako do samega sebe kot do okolice. Ključno je, da težave rešujemo sproti, ne gojimo zamer ter vsakemu otroku omogočimo, da se počuti slišanega in varnega, ne glede na njegove posebnosti ali vedenje. Ko to dosežemo, so učni cilji lažje dosegljivi, otroci pa srečnejši in uspešnejši.”

Popolnoma se strinjamo tudi z mislimi dr. Pascale Emily Pečnik iz priročnika: “Pomembno je zavedanje, da zgolj z lepim vedenjem ne odpravljamo vzrokov nestrpnosti. Površinsko spreminjanje vedenja iz grdega v lepo dolgoročno človeka pripelje do popolnoma iste oblike nestrpnosti, ki jo ta nosi v sebi. Zato je pomembno, da se soočamo z lastnimi pogledi, s čustvi, ki jih doživljamo, in z vedenji do sebe in do vseh, ki so drugačni.”

Priročnik predstavlja nepogrešljivo orodje, ki navdihuje in podpira učitelje pri vsakodnevnem pedagoškem delu ter odpira nove možnosti za kakovostno vzgojno-učno prakso. S poglobljenim razkrivanjem pomena vrednot je tudi odličen vodnik za starše, ki si želijo bogatega odnosa s svojim otrokom. Strokovno zbirko naše šolske knjižnice smo obogatili z več izvodi tega izjemnega priročnika. Učitelji bodo z njegovo pomočjo gradili spoštljive in strpnejše odnose v razredu ter skozi pridobljena znanja lažje razumeli sebe in vse okrog njih.

Vir: Društvo za strpne odnose Eksena / FB

Vir: Društvo za strpne odnose Eksena / FB

Vir: Društvo za strpne odnose Eksena / FB

Vir: Društvo za strpne odnose Eksena / FB

(Skupno 11 obiskov, današnjih obiskov 1)